Onlangs berichten wij dat we ons logo vernieuwd hadden naar aanleiding van een jaar ervaring opdoen met het eerste logo. We staan nog steeds volledig achter deze beslissing. En toch zie je ineens weer een net ander logo op onze website, hoe kan dat?

Door alle recente ontwikkelingen hebben we besloten ons merk vast te laten leggen. En voor die aanvraag was het (helaas) noodzakelijk om het logo nog enigzins aan te passen. Het merkbureau stelde namelijk dat ons logo teveel op dat van YouTube leek. Daarom hebben we gezocht naar een vervangend beeldmerk. Alle overige elementen in het logo zijn gelijk gebleven ten opzichte van de voorgaande wijziging. En we zijn er eigenlijk wel heel blij mee. Hieronder zie je hoe ons logo in de loop van iets meer dan een jaar is veranderd. Het linker logo is het oudste logo, het rechter logo is het huidige logo.

In de komende dagen zullen we dit nieuwe logo ook gaan doorvoeren op al onze andere communicatie, waaronder de social media. We hopen voor nu wel even klaar te zijn met het designen van een logo 🙂